82.20 Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu

NACE Kód
8220
NACE Zkrácený text
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
NACE Text
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
NACE Definice
Zahrnuje:
- činnosti call center, vyřizování zavolaných dotazů, příchozích hovorů, odpovídání na volání klientů prostřednictvím živých operátorů, automatického rozdělování hovorů, integrovaných počítačových/telefonních systémů, interaktivních hlasových odpovídacích systémů nebo obdobných metod k vyřízení obdržených objednávek, poskytování informací o produktech, vyřizování požadavků a reklamací zákazníků
- činnosti call center, zabezpečující odchozí hovory užitím obdobných postupů pro prodej nebo odbyt zboží nebo služeb potencionálním zákazníkům, provádění průzkumu trhu, veřejného mínění a podobných činností pro zákazníky
NACE 1.1
Převod z NACE Rev. 1.1 (OKEČ - první 4 místa) na NACE Rev. 2 (CZ-NACE - první 4 místa):
NACE 1.1NázevNACE 2Definice
74.86Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu8220Vše (call centra)
Převod z NACE Rev. 1.1 (OKEČ - 5 míst) na NACE Rev. 2 (CZ-NACE - 5 míst):
NACE 1.1NázevNACE 2Definice
74.86Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu8220Vše (Call centra)